1)    Serwis internetowy – Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.kawowiniarnia.pl,
2)   Regulamin –niniejszy regulamin Serwisu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j.: Dz. U. z 2019r. poz. 123, 730),
3)    Sprzedawca – NEOGASTRO spółka zograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lubinie, wpisana do rejestruprzedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dlaWrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001067646, NIP: 6922537266, REGON: 52690785600000, ul. Odrodzenia 33B, 59-300 Lubin,
4)    Klient – Konsument lub Przedsiębiorca korzystający z usług świadczonych przezSprzedawcę drogą elektroniczną w ramach Serwisu internetowego (w tym wszczególności poprzez założenie Konta) lub zawierający ze Sprzedawcą Umowę,
5)    Konsument–konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizycznaposiadająca  pełną zdolność do czynnościprawnych lub – w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa – ograniczoną zdolnośćdo czynności prawnych, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę lub korzystająca z innychusług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w zakresie niezwiązanymbezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
6)    Przedsiębiorca-przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, tj. osobafizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowościprawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniudziałalność gospodarczą lub zawodową, zawierający ze Sprzedawcą Umowę  lub korzystający z innych usług świadczonychprzez Sprzedawcę drogą elektroniczną
,7)    FormularzZamówienia – dostępny w Serwisie internetowym formularz,umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia i jego realizację bez koniecznościzakładania konta,
8)    Zamówienie –oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy ze Sprzedawcą,
9)    Umowa – umowa  w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawierana pomiędzySprzedawcą i Klientem na odległość za pośrednictwem Serwisu internetowego, wjęzyku polskim, której przedmiotem są Usługi lub Produkty,
10)  Usługa–dostępny w Serwisie internetowym przedmiot Umowy zawartej na zasadach przewidzianychpostanowieniami niniejszego Regulaminu,
11)  Produkt– dostępna w Serwisie internetowym rzecz ruchoma,będąca przedmiotem Umowy,
12)  Koszyk – wirtualnenarzędzie umożliwiające Klientowi agregację wybranych Usług przed ich zakupemoraz przeliczanie ich wartości, przy czym dokonując wyboru Usług Klient możedowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie lub usuwanie z niego Usług,
13)  Dowód Zakupu – paragonfiskalny lub faktura VAT wystawiana przez Sprzedawcę i potwierdzająca zawarcie Umowy,
14)  Promocja–ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Usługi lub Produkty, któremogą być przedmiotem Umowy, lub inna korzyść przewidziana dla Klienta w związkuz zawarciem Umowy,
15)  Materiały –zdjęciaoraz pozostałe materiały (w tym w szczególności teksty, grafiki, logotypy, kodyźródłowe) będące utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1231,2245), zamieszczone w Serwisie internetowym i będące własnością Sprzedawcy lub użyteprzez Sprzedawcę za zgodą osoby lub podmiotu trzeciego, któremuprzysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów,
16)  Politykaprywatności – dokument dostępny w Serwisie internetowym,określający zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Sprzedawcęw ramach Serwisu internetowego, będący spełnieniem przez niego obowiązkuinformacyjnego, o którym mowa w przepisach o ochronie danych osobowych,
17)  Załączniknr 1 (Formularz Reklamacji) – dołączony do Regulaminu wzór formularzaumożliwiającego złożenie reklamacji, o której mowa w § 7 Regulaminu,
18)  Załączniknr 2– dołączony do Regulaminu wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy , o którymmowa w § 8 Regulaminu
,19)  Kodekscywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, 1495).